На кафедрі функціональної діагностики закінчився чотиримісячний цикл спеціалізації з функціональної діагностики – лікарської спеціальності, яка охоплює методи інструментальної діагностики захворювань серцево-судинної, нервової і дихальної систем.

За обсягом викладеного матеріалу та різноманітністю форм навчання цикл спеціалізації завжди є найбільш серйозним випробуванням для кафедри протягом року. На цьогорічному циклі спеціалізації, який майже повністю проходив у режимі онлайн, було зареєстровано 49 слухачів з різних регіонів України, у тому числі 15 – з контрактною формою підготовки. Серед слухачів домінували лікарі загальної практики, терапевти, кардіологи, педіатри, неврологи.

Успішне проведення циклу стало своєрідним підсумком важливого етапу запровадження дистанційних технологій у навчальний процес і, відтак, значної трансформації процесу викладання на кафедрі протягом останнього року. Щоденне інтерактивне спілкування зі слухачами в режимі онлайн дало потужний поштовх для кращої систематизації та кардинального оновлення навчального матеріалу, суттєвого розширення тематики лекцій і семінарів, залучення провідних експертів з профільних кафедр і навіть клінік з інших країн. Слухачі циклу стали активними учасниками проведених на базі кафедри двох реєстрових конференцій з міжнародною участю. Вони повною мірою використали для навчання електронні ресурси, доступні на сайті кафедри, а також можливості негайного дистанційного обговорення з викладачами складних клінічних випадків.
Про збереження високої планки підготовки лікарів-спеціалістів з функціональної діагностики свідчило успішне складання всіма слухачами комп’ютерного іспиту та підсумкового семінару-екзамену. Під час заключної конференції слухачі висловили глибоку вдячність співробітникам кафедри і Академії за можливість цікавого та якісного навчання, а також відмінну організацію освітнього процесу.